Follow Me

Thursday, June 30, 2011

Mood BerceriTa

cerita mule-mule aku :-

Untuk berubah menjadi orang lain memang susah... tapi untuk aku berubah untuk menjadi lebih baik itu mungkin dan akan saya lakukan.... PERLU ke aku jadi hipokrit untuk tarik perhatian dia datang kat aku..??? aku rase tak perlu sampai ke tahap tu.... PERLU ke nak mengharap ape dari dia kalau semua tu tak betul..?? aku rase tak perlu kot... sebab aku tahu ade yang lebih baik lagi dari aku... so redha dengan ketentuanNYA.... SMILE...~~~

 bak kata stacy ; 
'...ku sedar ku tak seberapa jika dibanding mereka yang jauh lebih megah dari diri ini....
apa yang mampu ku berhias hanyalah hati yang ikhlas terpendam untuk dia yang sudi....'

Bile difikirkan balik memang lah sedih sebabnye kenapa MESTI aku...!! kenapa tak orang LAIN....!! hurrmm agak kecewa bila dikenangkan balik... tapi disebabkan saya xnak kerohkan keadaan dan renggangkan hubungan saya biarkan je... biarlah saya simpan semua tu... hanya orang2 yang dekat dengan saya je yang faham saya sekarang.... OppSssSs... ini hanya rekaan semata2... kan entri aku tuh mood bercerita.. so aku cerita lah... 
KISAH DOGENG katakan... huhuhu


picture 2010

____________________________________________________________


cerita ke2  :

Hari ni....!! OMG... agak bosan bile sume orang xde dalam pejabat ni... 
sumenye tinggalkan aku.... 

Pagi-pagi datang macam biasa kemas2, sapu2 kt dalam pejabat ni... 
Pastu duduk cop surat2 yang sampai agak lewat semalam.. [tarikh semalam ye] ... then catatkan skali... habis tu buat claim pekerja smpai kul 10.00pg,  pastu on9 FB jap... 
[off KAN chat] huhuhu... 

Jemu on9 kat FB bukak plak belog aku ni.. wahh tgok follower makin bertambah2... yuhuuuu... terima kasih kat u allz yang follow saya... huhuhu... sape2 punyer blog yang aku tak follow lagi tu tunggu ye... OTW dah ni..ngeeh3~~...

Sign Out akaun belog aku.... then sign in plak belog somebody... huhuhu di amanahkan untuk create blog untuk ***** [tutttt...tak leh bagi thu].... banyak lagi kene tocup dia punyer belog...  nasib aku diberikan assistant.... namanye... eheemmm3... pun tak leh bgthu... di rahsiakan identitinye buat mase ni... hehehe ngada-ngada aku ni kan... 

_______________________________________________________________

penutup cerita  :

NOW...!!! jam 4.56PM ... 
Penantian jam 5.00PM... 
berapa minit lagi....
masa untuk pulang ke rumah....!!!
yeaaaaaaaaaa...!!!
sebabnye aku dah bosan kat sini sorang2...
ditemani pc... berborak dengan radio...
hohoho dah macam tak betul dah....

No comments:

Post a Comment