Follow Me

Saturday, June 25, 2011

FIXED

Hallo.... salam hari Ahad ...!!
hari ni aku dah diberikan mandat untuk jadi driver oleh ayah aku bawak mak aku pegi beli barang dapur... driver tak bergaji... huhuhu...

Aku ni sebenarnye malas nak menaip ...  [ berterus terang lebih baik dr berselindung...] ngeeeh3..~~

Tak silap aku bulan lepas kot... adik si Akmal tu membodek ayah aku nak kan basikal yang orang sekarang pakai ni... ape tah nama basikal tu.. FIXED... hurmmm ape2 je lah... itu lah yang dia janji ngn ayah aku... ishhh sabau je lah.. kalau murah xpe..ni RM *** [harga dirahsiakan yo..]
Huhuhu... tapi lawo kot basikal tu.. semat jah.. walaupun TOJEN je... [ bak kata mak aku..]tapi basikal ni agak bahaya cz tak safety.. tak brek... ade cara nak kendalikan basikal tu... 1st time naik mak aiii.. punyer lah tinngi.. al-maklumlah aku ni xcukup kalsium.. huhuhu... kurang ketinggian...
Gambar2 kat bawah ni aku ambil dari koleksi folder dia... hakhakhakzzz... curik sunat katakan.... 













 TAMMAT SUDAH.....




No comments:

Post a Comment