Follow Me

Saturday, June 25, 2011

aku JATUH CINTA

Mula-mula skali aku nak bagi tahu yang aku betul2 dah JATUH CINTA.... tidak dapat nak luahkan hanya sekadar mendiamkan diri... hanya takdir dan ketentuannya saje yang dapat PERTEMUKAN aku ngan si M saya tu.... huhuhu... 

Alamak sory2 punyer lah xcited nak bagithu korang yang aku dah terjatuh CINTA dengan si M tu sampai lupe aku nak bagi salam...

ASSALAMUALAIKUM..... harap blogger semua sihat2 jah ye...

Macam biasalah tengah2 malam ni bile mata xmengantuk kat sini lah... kat tanah aku ni lah aku nak tanam ape2... hohohohooo.. jangan poning plak.. bukan nak tanam pokok... tanam aku means update post lah.. ayoookkk... huhuhuhu...

Yokehh2... berbalik pada tajuk ye.. kalau tengok pada tajuk entry tu agak PANAS... hakhakhakzzz... yolah sejak dia muncul.. sejak dia tonjolkan dirinya aku dah terus jatuh cinta... perghhhh macam kene mandram... ishhh3 teruk btul aku ni... anggau sampai terbawak dalam MIMPI... 

Aku bayangkan alangkah seronoknya kalau dia bawak aku pusing jalan2... tapi itu sekadar impian yang tah bile akan aku miliki.... 

Dengar orang2 bercerita si M ni perfect... aku nak tahu jugak se PERFECT mane si M ni... hihihihi... dan dengarnye lagi best.... macam2 ada... 

Ehh... korang mesti nak tahu kan aku ni dah jatuh cinta dengan TAK SENGAJA nya dengan siapa..??? hahahahaaa.... ni dia....

TADAAAAAAAAAA.....!!!!!!

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jap ey, rehat dulu..... huhuhu saje nak bg engkorang sume suspen.. 

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V








hehehe.... tengok betapa bergayanye si M ni... MYVI baru.... 
aku lebih tertarik kat kaler ni... sebabnye ni kaler feberet aku.... 
korang baru tengok luar je... meh kita selami di dalamnye plak.... hohoho... kite operet...




Perghhh ni memang betul aku dah terpesona then jatuh cinta terus ni....  tapi ade ke sape2 murah hati nak belikan aku MYVI baru ni... kalau boleh nak yg 1st edition... ade GPS lagi... klazzz cik yahh... ngeeh...ngeeh..ngeeh..~~ 




1 comment: