Follow Me

Tuesday, April 26, 2011

:: Contest My Kids Award - TV3 KIDS ::

Hai2... kalau sebelum ni aku cite luahan aku...cewaaahh kali ni aku nak suh korang n korang sume vote adik2 ku ye... Baru2 ni TV3 ade buat satu page kt Facebook ni, My Kids Awards namenye... page ni boleh dikatakan satu penghargaan la kpd kanak2 ni yang dah serlahkan bakat dorang dari segi lakonan mahupun nyanyian... so aku nak korang join skali ngn aku vote artis kanak2 pilihan korang... senang je korang just sign in je korang nye facebook..( muke buku ) ekekee...make sure korang ade lah facebook ye... jgn xde plak.... kalau xde tu diminta buat secepat mungkin supaya bleh vote AZZAM ngn AZIM... huhuhu... dah korang like tu pastu korang just vote je ey.. nih aku bg toturial dia.... 




 make sure korang kene like tau.... korang searching My Kids Awards- TV3 Kids


  Favourite Actor ( Kids ) ...


pastu korang klik lah kt petak kecik2 kt tepi tu..nampak tak..?? aiseyyy kalau xnmpak tu xtahu nak kata ape dah la...huhuhu...korang pilih lah sape yang korang rase layak... tapi entry aku ni suh korang like Azzam Idola Kecil n Azim Ramdan ... so korang kene vote dia... hikhikhik....


Yang kat bawah ni untuk 

Favourite Male Singer ( Kids )


maaf ye senarai name tu dah bercampur2...kata kids je..tp yang xsptutnye pun tersenarai skali.... ngn perempuan2 pun tersenarai ..padahal penyanyi lelaki kanak2... adoiiii.... hehehe... ape2 pun diingatkan skali lg VOTE...VOTE...VOTE.... ingt sape..?? Azzam dan Azim Ramdan ye... ngeeee~~ peace!!




_Terima Kasih D'atas K'sudian Anda Yang Telah Mengundi _



2 comments:

  1. erm, nanti abis exam Fiezah vote okey, hehe...
    pose FB jap =) rindu Kak Bella tau~

    ReplyDelete
  2. vote2 tau.... adik2 tu.... miss jgak... good luck tau...

    ReplyDelete