Follow Me

Monday, April 11, 2011

kesukaan pada Apple

opSSSss...OppSsssSSSss....bukan apple yang boleh makan tu ye..bukan epal ye...ni Apple...sebutan same tp ni like gadjet lah...huhuhu... kalau ikut kan ni lah jenama yang aku nak dari aku mule2 msuk sambung study lagi sampai lah sekarang yang semakin hari semakin bertambah umur aku ni idaknye dapat2 lagi.... ayah...ayah.... [suara manje sikit lah] beli kan lah orang  satu gadjet kat bawah ni...."..banyak cantik...kamu ingat ayah ni tokeh kilang getah" hahahaha...kompom ayah aku cakap macam tu... konon2 lah... lagi santik kan kalau kaler dia purple... fuhhh mmg mavelus lah...ehhh dh mcm makann plak aku buat... hehehe...sesuai ngn jiwa aku ni... like lemah lembut je....caitttt...lembut ke..?? pintas orang2 yang dah kenal aku...hahahahaa... xpe kasar diluar..lembut di hati xgitu..kan3.... [sambil kelip2 kan mata konon2 nye buat muke comel lah] .... tgok gambar kat bawah ni purple je...hidup aku sekarang ni dikelilingi purple je... kalau boleh sume sumelah purple... nasib kalau hati ni xleh ubah kaler... kalau x dah lame aku simbah cat purple.. [ hahaha idea kegilaan aku dah keluar.... ] hurmmm tp still merah hati... merah hati ke..?? alamaakkk aku bukan doktor...so pakai hantam je lah... ngeeee~~jnji ade merah jgak kan....



Ni tahu x..?? name dia iPad....semat je.. opSss english education2....haishhh wat malu je kt ucop whilchair....hakhakhak... aku nak iPad ni cz senang nak usung kemane2...



 hanpon purple... cantik kan...




Perghhh laptop ni...terserlah kot bile purple ngn pink... waaaa ni yang buat aku lagi membuak2 mntak kat ayah aku ni....huhuhu.... 1st skali waktu mule2 dulu mmg terpesona giler lah kat lappy apple ni...tgok dalam tb..tgok kat web site...santik2...tp time tu ayah aku mane lah nak adekan lappy ni kat aku...sekadar boleh siapkan assigment boleh lah... hurmmm...it's ok aku bersyukur sebab time tu aku dah ade kemudahan yang ayah aku bg...so don't dimand...ngeeee~~

2 comments:

  1. suke... suke juga gadget apple
    tapi erm, lom ad kesempatan memiliki, huhu~

    ReplyDelete
  2. berkata2 untuk memiliki Apple ni mmg mudah tp utk dptkan nye payah sngat klau tnpa usaha... kan2...huhuhu.... fzah belikan akk satu... alahh yg pic yg mule2 tu... ngeh3...

    ReplyDelete