Follow Me

Tuesday, April 26, 2011

~~ nO ansWer ~~


Setelah sekian lama aku tak update belog aku ni...hari ni dengan kurang happy nak update sikit lah ... korang..korang....kalau korang lah kan ape korang buat kalau orang sakitkan dan permainkan kite... mesti korang sdih kan...mrah kan... hurmmm mcm tu lah aku rse skrg ni.... bukan ape, aku tak suke orang asyik mengata kitaorg sdang kan xde ape2 declare pun... ikutkan hati nak je terus terang yg kitorg ni mmg xde ape2 relation pun... dulu ke sekarang ni ke... tak de..!!! tp dorg still xfham... ssah nak ttup mulut orang ni... yang dia sebelah pihak plak mcm iye2 je bg jawapan yg org bleh slah tafsir...  sedangkan sampai sekarang dia xnak tampil pun untuk bg penjelasan kt aku ni... KENAPA ?? MENGAPA..?? dia buat mcm tu kat aku...... kalau dia btul2 ikhlas sila tampil bg penjelasan... aku perlukan jawapan n penjelasan.... jangan bagi smua orang trtanya2 termsuk lah aku.... jangan biar soalan orang tu tergantong tanpa jawapan ....     ????????







No comments:

Post a Comment