Follow Me

Wednesday, April 27, 2011

Demam NIKITA



Assalamualaikum....

Hurmmm pelik hari ni...rajin bebenor aku update akunye belog hari ni.. ishh3..MIMPI APAKAH AKU...ngeee~~mimpi di malam hari kot... 

Malam yang agak sepi ni...sepi ke..??? yang ayah aku dok ulang ulik sebelah aku nih sepi lagi...uwahahahaha biasalah kesengalan m'lnda b'brapa saat... hahaha... aku nk cite skit ni... hurmm msti korang jemu ngn ayat aku kan.." NAK CITE SIKIT " slalu sngt gne..al-maklumlah aku ni xde idea dah nak taip... 

Ok2..b'balik pada entry aku ni.. haishhh memalut  [ opSSs spelling error...] melalut melampau2.... korang tgok x sinetron kat tb9 tu...alaa tb yang DEKAT DIHATI tu... ishhh korang ni sah2 xtgok kan... xpe2 ni aku cume nak bgthu yang aku minat giler ngn sinetron tu..sinetron sbelum ni pun best gak..tp kali ni pnyer lg best lah... ngee~~ 

Skrg ni tepat pukul 5 aku dh siap2 dh tggu nak blik rmah...nak tgok sinetron tu td... smpai rmah bukak bagai pastu trus lekat dpan tb...melekat trus xbngun2... hahaha.. hari tu penah trtinggal satu episod ... time tu rse rugi giler yelah shari xtgok asyk ingt dia pnyer hero je...uhahaha... truk btul aku ni... truk kan2...  i means like dia pnyer karekter je...


taraaaaaaaa...
( dipetik dari google )

ni hero dia... hurmm ade lah pakej dia dlm dunia lakonan ni.. huhuhu... watak Dude Herlino [ sory kalau salah spelling ] dlm sinetron NIKITA sbg DONNY s'org doktor yang suke kan sorg servis clearner ni name nye NIKITA, yang pd mule2 episod tu dia ni buta ...tp dia pulih sbb s'org doktor yg penah jd teman kpd DONNY dah mnderma mata beliau kt NIKITA swaktu dia mninngal... NIKITA tu comel sngat... kekangan dr kluarga DONNY tu mmbuat kan NIKITA slalu dimarahi oleh ibu si DONNY...kesiannye..sbbnye ibu DONNY mnganggap NIKTA ni " pembawa sial "..   ishh2 mcm dlm satu cite melayu ni kan..lupe tjuk ape.. tapi DONNY cube prtahankan hubungan dia, smpai dia sanggup tunggu NIKITA... alaahai so sweet....pastu...pastu...ehhh2 aku rse mcm aku plak pengarah sinetron ni...  melampau lah aku nak cite sume..tgok sndiri lah.. aku just cite yg aku mmpu je... hehehe....

Ok lah dengan kesudian m'bace aku nye crita ni aku ucapkan tqsm k.. =) 

:: pembetulan skit tjuk entry aku kat atas tu.. not DEMAM NIKITA tp PENANGAN NIKITA... demam tu mcm xmsok je.. sbb aku lah xsmpai demam lg... hehehehe




2 comments:

  1. Salam kenal...thanks sudi singgah...tak berapa minat sgt cerita indon ni sebab meleret2....tapi kalau filem ok gak, sebab sekali mengadap je sampai abis....tapi anak2 memang tengok kat umah pengasuh diorang, siap kenal lagi ni sapa, ni sapa...cakap pun kalau sedap tu...sedap bangat..!!!hehehe

    ReplyDelete
  2. Wslm... same2... hehee...ade setngah cite tu mmg xmnat...tp kalau dh tgok dr mule mmg xleh lepas lah...cz nak thu then thu ape jd strusnya... xksahlah meleret2 pun... hihihi...

    ReplyDelete