Follow Me

Sunday, October 10, 2010

PeRkeNaLan KaMi bErmULa D'sInI



dari sini la kami mule kenal....chat kat sini...hampir setiap hari..setiap masa kami borak melalui chat kat sini...best...tp ade setengah kawan aku kata aku ni taksub sangat ngn Azzam tu...aku kata la biar la aku suke...aku join fans ni mula2 tu memang sebab Azzam..tp lame kelamaan jadi best sebab jumpe ramai kawan....dalam mase yang sama aku dapat ramai kakak...adik..abang...ibu...ayah....wahhh memang best laaa...dorang sume sporting...open mind....pastu perangai yang kadang2 tu tersengal sikit..tp best laaa....enjoy je...huhuhu...xcaya jom tengok picture2 kat bawah ni...pic2 kat bawah ni time aku 1st time jumpe dorang...






















tengok best tak...huhu.....sebenarnye banyak lagi picture tp aku taruh yang ni je la..kang korang jeles plak kan...hohoho....malam tu walaupun baru 1st time jumpe kitaorang mesra macam dah kenal lame....tak rase kekok langsung...rindu time malam tu.......
hummm ok la..kalau korang nak join pun boleh..join la...kompom tak rugi..huhu..(macam promote plak...)
xpe kalau nak besarkan keluarga ni tak salah....



No comments:

Post a Comment