Follow Me

Monday, October 11, 2010

.....Imbas Balik KenangAn BerSaMa

Assalamualaikum........(",)
aku nak cerita sikit pasal kengkawan aku time kat IKMAS dulu...macam2 kenangan aku ngn kengkawan aku lalui....pahit..manis..masam..masin....semuanye laaa yang berkaitan dengan deria rase ni..hihihi....1st time sampai kat sane punye la kaget...yela mane taknye ingatkan besar la..ingat betul2 tengah bandar..rupe2nye ape yang di angan kan di bayangkan tu semua tak betul....adehhhhh.....


macam ni suasananye...tp mule2 je rase macam kuciwa...dah lame2 tak rase ape..jadi best ade laa....sebab dapat lecture yang best..hoho..(puji cikit cik...) ...Terkejut pun dah terkejut..masa untuk daftar plak...time nak daftar tu banyak betul cek point..cek point nye...( ibarat cek point la....nak terang satu2 payah...)...ok..dah settle daftar...pastu time nak g tengok hostel plak....time tu terkejut lagi....adoiiii...(sambil tepuk dahi..) nasib baik aku ni tak dok sakit jantung...(hahaha...teruk sangat aku ni....) tapi wat tak tahu je..coz ralik tengok kawan2 yang macam2 perangai dan gaya....ade yang skema..ade yang berlagak sombong..ade yang badget bagus...tapi aku tak kisah lantak p kat ampa la...(tengok dah mula bahasa kedah..) almaklum la dah stdy kat kedah kene la loghat kedah... Hurmmm tempat belajaq dah tengok..hostel pun dah tengok...mak ngn bapak aku pun dah balik..(sob..sob..sob...ditinggalkan anaknye disini k'sorangan)...malam tu dah mula la aku ngn kengkawan aku ni kene ngn senior2...kononnye MSR laa....MSR tu aku lupe la ape maksud dia...yang aku tahu M tu Majlis..hakhakhak...

 tengok muke aku yang betul2 membuatkan aku berguling2 gelak..hahaha..bukan aku sorang tapi kengkawan aku yang tengok muke dorang pun leh gelak....

 ade jugak gambar arwah kawan aku "Ku Hasmida"..yang telah pergi ke ramatullah bulan puasa hari tu...sedih sangat dengan pemergian arwah...



u see dah macam ape dah kitaorang ni.....adoiiiii....

.....dah tengok time aku dan kengkawan aku MSR yang tah ape2 tu....mase tu memang rase nak marah je senior2 tu..tp hormat punye pasal diamkan aje...huhuhu..
Dah hampir satu sem aku kat sini...aku dah ade geng...(geng tu...jangan main2) geng sebilik..geng tido..geng makan...geng jalan2...semunye2 la geng..

 ni geng satu kelas aku...

 ni plak geng tido aku name dia mira....kawan gaduh curik bantal orang malam2...hahaha

 ni plak geng aku shopping..mas name dia..dia ni suke sangat shopping...tambah2 kalau ade sale..

 ni geng kurus aku..hahaha..name dia jiha..tarikh lahir dia ngn aku same dowhhh...bukan senang nak jmpe orang same tarikh lahir..

 ni geng aku jugak...nama dia zety...(bukan zety cite sembilu tu ye..hehe..) kalau tak de dia memang sunyi coz aku xde sape nak diusik....

yang ni geng aku jugak...geng ni semua boleh...jalan2..makan..shopping...semuanye dia laa...name dia mira jugak...tp full name siti amira...

......Fuhhhh capet batul aku perkenalkan sorang2 kawan aku kat korang semua... aku nak pendekan sikit la cerita aku ni...dah hampir 3 sem aku ngn kawan2 aku kat sini kire 1 setengah tahun..kitaorg pun nak berpisah..nak g praktikal...nak balik rumah balik dok bawah ketiak mak...hakhak...sampailah habis praktikal dalam berapa bulan lepas tu kitaorang pun grad....jumpe balik....time ni semuanye dah berubah...ade yang make-up tebal dah macam artis...ade yang dah macam model...(hehe ye2 je aku ni kan..padahal xde pun..)...










.....Alhamdulillah semuanye dah selesai...masing2 bawak haluan masing2...ade yang sambung stdy...ade yang dah kerja...ade yang dah kawin...ade yang dah tunang......tah2 ade yang dah ade anak kot...
aku plak dah kerja skrg...ramai member2 aku ajak sambung stdy tapi aku malas nak fikir dah...nak kerja..aku nak kumpul duit banyak2....(huhu...kumpul la sangat..)
wokehhhh lah....penat la aku nak taip banyak2...nanti kalau aku rase jari ni mampu menaip lagi aku sambung cerita ye....hehehe.....ok...daaaaaaaa....salam...





No comments:

Post a Comment