Follow Me

Saturday, October 9, 2010

hari yang bosan...._sabtu....akhirnyee jadi besttttt >>

Adooooiiiii....erghhhhhhh.....hurmmmmm...
mesti semua rase bosan kan kalau time cuti xde plan kluar mane2....macam aku laaaaa adoiiii kebosanan melanda dok rumah seharian..... 
tapi....tapi...tapi kan.......
..jeng3...xlah sampai seharian dok rumah...hehehe....petang td aku keluar ngn my mum ngn adk pompuan aku g cari hadiah untuk kenduri k.zira...punye la cerewet aku pilih hadiah tu..itu xkene ini xkene...suh mak tlg pilih kan....mak kata "yang ni ok la..." i say " alaaa ni stail dulu2...xmau la..." huhu..tension je dorg..yela mane tak nye..mntak tlg pilih kan..tp komplen xcntik la...mcm dulu2 la...xcomel la.....( bukan tak cntik mak pilih tu..cume orang ni je yang cerewet sangat...maaf ye mak...huhu..mintak ampon balik..).. Akhirnye terbeli jugak hadiah tu...xlah cantik sangat tp biar lah ikhlas dari hati yang suci murni ni...made in .......tettttttttttttttt.....kuang3..( tak leh bgtau BIARLAH RAHSIA....cehhhh poyoooss je aku ni....)..btw biar la ade aku kesah...hakahakhak...
dah penat cari2 hadiah tu..pastu aku g la kat bahagian makanan...waduhhh2...ternampak kek coklat..perghhhh sodap wooooo...ape lagi kata kat mak.." sedap laa...mak beli mak.." huhu mak jugak....
Dah jumpe semua barang2 yang dicari..( barang dia satu je..) mase untuk beratur nak bayar...(nak bayar pun kene berbaris mcm sekolah2 dulu...adehhhh.......xpe la beratur pun beratur la....
huhhhhh..!!! (berjalan keluar dari pusat beli belah tu..) dah mcm novel la plak...hehehe...kebetulan hari ni hari sabtu ade pasar malam....ape lagiiii kat pasar malam la bnyak makanan yang sodap2...lagipun kebetulan jugak mak nak beli barang basah dapur untuk stok seminggu..mak memang suke spair stok untuk seminggu..senang kate nyee...ikut je la...lagupun hari ni aku yang drive..so xkisah la nak lame mane..(kalau ngn bapak aku kompom dia dh merungut...ape lagi la yang nak cari...)huhuhu.....yang kelakarnye tibe kat tempat orang jual kebab tu..dia leh katadekat sane jmpe kat sini pun jmpe...(dengan malu2 alah aku pun selindung la dsebalik mak aku yang xberapa besar tu...cewahhhh..puji mak aku lg...hehehe...)

ok laaa...dah penat dah tawaf satu shopping kompleks..pastu sambung lagi tawaf kt pasar malam...wahhh rajin betul menawaf...hahha (bahasa ape tah tu..) aku..my mum..n my sis pun balik rumah....sampai dah gelap...wahh dah makin teror aku drive malam ni...huhu...nampaknye lepas ni boleh la...( ey ayah...alaaaa boleh la....) konon2 la pujuk bapak aku konon nak drive malam...

adoiiiii...nampaknye aku pun dah penat nak merepek..melalut tak tentu pasal ni....bukan ape aku rase mata ni dah berat dah xleh nak bukak...cume tangan je ni yang dok menaip yang merepek2 ni....ehhh2...aku ni nak berhenti tp tak berhenti2 taip lagi ni....okey la..okey la....sebelum merepek lebih panjang lagi..sebelum korang pun pening nak bace...aku cau dulu.......
daaaaaaaaaaaaaaaaa.............

(",)......

No comments:

Post a Comment