Follow Me

Sunday, October 10, 2010

aku seekor lipas..????/

OMG....!!!! bace dalam majalah remaja keluaran 15 september lepas..ade satu page tu sape nak tahu hubung kait tarikh lahir dengan haiwan..aku keluar dari perut mak aku 05/11/1989 so aku pilih  1 November-16 November = LIPAS...adehh dah la aku memang takut lipas..pastu boleh diibaratkan seekor lipas..haha..tah ape2 kan...ok jom tengok ape yang dikatakan ade hubung kait tarikh lahir lebih senang karekter aku same tak ngn lipas ni...
aku copy paste je tau...

NOVEMBER = LIPAS..

Oppss...pasti ramai yang geli dengan kamu. Tapi, tahukan kamu bahawa personaliti kamu berbeza dengan si lipas ni. Kamu seorang yang benar-benar penyayang. Kamu cuba untuk mengelak berada dalam situasi yang keruh kerana tidak sukakan pergaduhan. Sikap baik kamu itu perlu dikeraskan sedikit mengikut situasi kerana bimbang akan ada orang yang ambil kesempatan kelak. Kamu jugak berkebolehan menjadi orang tengah kerana sikap adil kamu begitu ketara. Kamu juga seorang yang pantas dan tidak suka membuang masa. Tetapi, kamu agak pendiam dan tidak suka bergaul. Kamu akan berada dalam lingkungan keluarga dan teman rapat sahaja. Kamu tidak kreatif dan tidak gemar pada suasana yang bising. Cuba luangkan lebih masa bergembira dan hiburkan diri sendiri. Namun, jangan cuba cari gaduh dengan kamu kerana kamu boleh menjadi panas baran dengan tiba-tiba.

Same ke...?? ade la sikit-sikit...tp ade yang part2 tu memang tak kene ngn kerekter aku..hahaha....so aku bukan lipas la....eeeuuwwww....tak suke..tak suke...!! huhu

No comments:

Post a Comment