Follow Me

Friday, May 6, 2011

Tengah malam

Assalamualaikum....pembuka segala bicara... cewaaaahh... ngehh3...  

Sekarang jam lappy aku menunjukkan pukul  12.29am... itu brmakna semua org2 sudah tido... kroooh3.... siap dengkur lg tu... ishh3.. yang aku plak mata ni xmau2 nye nak pejam...sbb tu lah belog ni jd sasaran utama aku...hahaha.. 

Bukannye ade ape2 pun yg best...cume tangan ngn jari2 aku ni gatai sngt nk taip tgah2 malam ni...hurmmm nak korang tengah2 malam mcm ni klau korang xleh tido ape korang buat ey... ??? hurmmm mesti korang akan ...tiiiingg...!!! 

hahahahhaa...suspen2... [aku pun xthu ape korang buat...] hahahhahaa...

kalau aku kan... aku 1st2 skali ambik handfree...pasang kuat2 dgr lagu jiwasss... perghhh layan je kot... tp kdg2 tu dgr la jgak nasyid... huhuhu...biar sjuk skit hati tu...


:: maaf entry aku trgantong.... 












No comments:

Post a Comment