Follow Me

Tuesday, May 17, 2011

...Winter Sonata... wink...wink....wink....


Sebelum bace ini entry layan ini lagu dulu ya...


Nyanyi  : Azzamuddin
Tahun  : Mei 2011
Lokasi : ***** [ dirahsiakan ]
direkod : **** [ pun dirahsiakan ] 
Tajuk Lagu : Sonata Musim Salju - [ penyanyi asal - Hazami ]

  

Assalamualaikum semua... 
selamat hari Jumaat smoga hari Jumaat ni memberi lebih keberkatan kepada kita yang beragama Islam... 

Aku tengah bosan ni... nak kata xde keje.. berlambak2.. tp still sempat berbelogger.. hakhakhakzzz.... yelah orang sume kat opis aku ni tngah sibuk buat persiapan untuk Sukan Peringkat Negeri Perak.. aku lex je... ehh pembetulan.. bukan lex ye.. aku buat jgak keje.. tp keje2 dlm opis yg berkaitan dgn benda alah tu lah...... huhuhu....

Korang tahu tak.. aku masuk game ape time hari sukan tu nanti..?? hahaha game yang aku main ni game paling ssah aku rse... sebabnye aku xpenah menang lagi ..  aku lawan ngn adik aku si hitam manis  Akmal ngn si garang Husna tu pun sokmo je kalah... huhuhu ... korang nak tahu ape game yang paling ssah yang aku cakap tu.... hahaha diberi nama Congkak...!!! susah kot.. dengar pun dh kejut jari... hakhakzzz... 

Alaaaamaaakkkk... aku melalut sampai ke situ plak... padahal tajuk entry aku lain bebenor... xde kaitan dgn sukan bagai ni... xde kaitan ngn congkak ni... ayooookkk.... suryy3.... ngehh3....

Korang penah tgok x drama korean alaah yang tajuk dia Winter Sonata yang actor dia nama Bee Yong Jun sbg hero ngn heroin yang comel2 yang nama dia Jung  Yoo Jin tu.... karektor dorg dalam tu romantik sangat... LIKE>>LIKE>>LIKE>>>... huhuhu..... time cite tu disiarkan kt tb aku sekolah lagi... so agak ssah skit aku nak memberi fokus kepada drama tu.... drama tu time tahun brape tah aku lupe lah.... huhuhu.... dah lame aku xtgok cite tu... yelah nak beli dvd dia punyer lah mahal... nak cecah sratus jgak lah.... drama2 korean ni ssah skit nak cr.. tmbah2 kt tmpat ak tggal ni... hurmmm... tp nsib lah ade u tube so boleh la wacth on9 kt situ jek.... free pun free.... ekekeke

Bukan setakat jalan cite je yang best... lagu2 dia pun meletop lah time tu....  siap cari majalah yang ade lirik lagu ... pastu nanyi ngn kengkawan dalam kelas.... lagu tema drama tu.. ape ey tajuk dia... hukhukuhk...[lupe]  

Tak lame lepas drama tu habis, aku ade lah terdengar satu lagu ni... aku kata lah "dia punyer muzik sejibik... ehh silap sebijik mcm muzik lagu tema winter sonata tu...." time tu xtahu lagi sape penyanyi dia... pastu dngar.. dengar dan terus dengar akhirnye tahu sape penyanyinye... HAZAMI... hurmmmm not bad..... =)) good idea lah buat versi malay... senang sikit aku nak follow.... hehehe....

Paling best kalau korang dengar time nak tido.... perghhhh layan kot... hehehe... sebab lagu dia ni selow... kire sesuai lah kalau ibu2 bapak2 nak dodoi kan anak tu... [hehe memandai je aku nih]..... bukan baby je yg tido ngn ibu2 ngn bapak2 skali tertido dgar lagu tu.... huhuhuhu...

Berbalik kepada video kat atas tu kan.... bukan xde video lain aku nak taruh... tp aku suke sangat si Azzamuddin ni nyanyi... lagipun dah alang2 ade video dia nyanyi lagu nih so aku taruh lah.... hehehe... walaupun dia masih kecil tapi bakat dia ni dah same level ngn penyanyi2 lain... kadang2 tu dia batter lagi dr dorang.... hahhh??? mcm mne tu....                                      [jangan rase tergugat ye] ngehhh3...!!! just kidding... 

Wokeh lah... aku rase mcam xde benda dah aku nak taip.... dah hmpir satu hari aku taip entry ni... dr pagi smpailah malam ni... adusssss penat kot... hehehe.... [mengalahkan penaip novel].. 

Ok daaaaaaa.... Assalamualaikum...