Follow Me

Sunday, May 15, 2011

Contest My Kids TV3 - Pemilihan 3 Terbaik

Assalamualaikum... malam yang  bosan plus agak sayu bile dengar lagu "saat terakhir" felling habis la... tibe2 teringat kisah lama kan... tggal air mata ni je xkuo2... huhuhu...OppPPPp2... tersalah entry daaaa.... ngeee~~ 

Aku nak update sikit lah... entry malam ni pasal contest yang aku penah update sebelum ni... kali ni untuk pemilihan 3 terbaik... alaah Contest My Award Kids TV3 tu... ehhh terkalih lah...My Kids Award TV3..hekhekhek...



 Contest ni dah bermula dari 22 April 2011 lepas dimana semua  artis kanak2 ini di calonkan dan di 'vote' ... alaaah kalau korang ingt entry yg penah aku kluarkan hari tu... itu kite vote kt FB je.. tp kali ni kite kene pegi kt www.mytv3.com.my/mykidsaward  
then korang just pilih je kategori yg korang nak vote....macam kt bawah ni...
 


 Antara special award dalam contest ini seperti berikut :- 



 7 ketegori yg dipertandingkan...so keje korang sonang je.. korang pilih je kategori yg korang nak.. semua pun boleh...tp diingatkan stiap kategori korang cume bleh vote 3 org saje... xleh lebih ye... :))






pastu dia akan kluar benda alah ni...jangan plak dah kuo bnde ni korang xthu nk buat ape2 dah...hakhak... lakukan lah tugas utk mngundi (VOTE)  ...tgok tu ramai wooo... huhuhu... pilih2..mne yg rase layak...




 Jeng3... hahaha... aku sje blurkan name2 tu...sbbnye ape..?? rsenye xyah kot aku nak habaq kat ampa... dah terang2  "arrow" tu kat nama A***M  .. so macam biasalah ..macam entry aku yg lepas tu.. bukan nye suke2 aku update ini entry... cume nak mntak kesudian korang n korang sume vote adik saya ni ye... =) tenkiu... 





Hahhh...!!! tgok kt bawah ni....  dah terVOTE ni... macam mane..?? hahahhaa... kire halal lah....
  



Ok lah aku pun dah jalankan tugas aku sbagai s'orang peminat....so korang tunggu ape lg..?? 

 


No comments:

Post a Comment