Follow Me

Sunday, May 15, 2011

:: Owhhh TIDAK..!!! no FB....


Assalamualaikum....

Baru2 ni aku ade terima satu pekeliling yang dikeluarkan oleh **** dimana semua penjawat awam tidak boleh melayari laman sosial... sebabnye kebanyakan kerja yang diberi tidak dilaksanakan dengan smpurna....OMG....tp aku bukan penjawat awam... blum di iktirafkan lg...hohoho...  so aku boleh lah brFB... tp..tp..tp...disbbkan aku bkerja di dalam sebuah agensi awam so kne lah puasa FB sepnjg 9 jam... hurmmmm... nasib lah ... 

Tapi kan nak bgthu ni...syhhhh..diam2 nnti my *** dngr...hehehe... kadang tu ade lah curik2 bukk... yelah kalau xde keje tu..xkan nak duk kt meja keje tu melengung je... hadoiiii...bosan kot.. 

Pastu kan ade lagi... bukk time bos xde...opSSss... maaf ***...ngeeee~~ [hbis la aku lpas ni notis resign 24 jam dikluarkan...] huhuhu... tp bos aku ni ok je.. janji keje yg dia bg tu kene siap dgn smpurna lah...jgn asyik on9 tp keje terbengkalai...ish3... usah mcm tu dong.... 

p/s : bukan xboleh brchatting...brFB...brTwitter dan ape2 je lah... tp bile di pejabat kene lah ade msenye...jgn lah on9 memanjang k... nnti bos pulak  hntr notis resign kt FB..Twitter...hbis korang.... hahahahha


No comments:

Post a Comment