Follow Me

Monday, March 21, 2011

disebalik perpisahan ade hikmah disebaliknye


Bila dikenang2kan balik... memang berat  nak terima kenyataan orang yang kita sayang akhirnya pergi tinggalkan kite...wal hal dia banyak taburkan janji yg dia xkan tinggalkan aku walau ape pun jadi......walau sejauh mane pun kitaorang.... but at da sometimes dia berterus terang yang dia tak leh teruskan.. time tu aku rase mcm dunia ni xde makne dah... rase sunyi sangat...


tapi Alhamdulillah semua tu aku boleh kawal.... cume time tu aku terfikir selame ni dia betul2 ke sayang aku or sekadar suke2 lepaskan boring... yelah kawan2 sumenye berpasangan mybe dia pun nak jugak pastu bila dah jauh lupe belaka... tak kata dia saje..aku pun beranggapan mcm tu jgak...happy je bile tgok kwn2 ngn couple... tp bila kat aku smuanya hilang sekelip mata.... tp aku kene think positif gak...


mybe ade satu kesilapan dari aku... tak boleh jugak aku asyik salahkan dia sorang... tp dulu bile ditanye ...



 dia say Yes.... hahh?? ape lagi aku nak cakap... bile ditanye sayang ke tak ??... sayang... tapi last hummmm... bye2 je... yelah kan time  bercinta ni semua indah...tak fikir panjang..fikir suke2 je..fikir enjoy je...tak fikir baik ke buruk ke... bak kata pepatah 


 [pepatah owg putih]....huhuhu...hurmmm bile dah jadi macam ni baru la tahu kenape orang kata cinta itu buta kan...rupenye macam tu.....sekarang aku still kawan dengan dia..walaupun aku ngn dia dh jadi cmni... yeahhh break



tapi dia masih kawan aku... kitaorang dah jadi sahabat kot... memang la bile fikir balik rase marah.. tp mungkin ade hikmah disebalik perpisahan aku ngan dia... :) weeee... cume sekarang ni aku xkisah dah ape pun cerita yang kengkawan aku inform kt aku pasal dia..sebabnye perlu ke aku tahu..??? aku rase tak perlu... sekarang ni just aku pengang satu je ayat


 hahahaha... itu yang paling senang skali....kan2...  yang penting aku dah jumpe jalan yang buat aku gembira... jalan terus menuju kegembiraan.... yuhuuuuuuuuu


No comments:

Post a Comment