Follow Me

Tuesday, March 15, 2011

Majlis Resepsi + Berangan

Hai everybody... kali ni aku nak update psal majlis resepsi ... cewaaaahh xsalah kan klau kite berangan2...mne thu dlm berangan2 tu akan jd nyata...betul tak..betul tak???huhuhu... kalau aku tnye kat korang... klau korang kawin  nnti korang nak majlis resepsi korang tema ape... kompom korang dh ade answer kan... coz korang pun dh  berangan  nak tema ape kan...hahahaha kan dah kantoi... tp jangan risau aku pun same.. huhuhu.... nak tunjuk diman2 sngat pun xleh...huhuhu.... aku just google je gmbar2 ni... bkan sdn bhd punyer ye...


jambangan bunga bakal pengantin perempuan




tema dia purple kaler...santik kan... huhuhu





comel tak.. kalau pengntin comel..sourviner kene comel...hahaha

motif sbb ape kene ade sourviner brbntuk kipas ni...supaya tetamu yg dtg tu boleh kipas diri sendiri..kan biasa kenduri tgahri...panas...hahaha kan2..



tang baju ni payah betul aku nak cari yg kaler purple... ade pun tp xsedap mata ni memandang... huhuhu.. 



ThE End....






No comments:

Post a Comment