Follow Me

Friday, November 19, 2010

PearL Harbor vs Titanic

Assalamualaikum...Assalamualaikum...ade orang x..?? boleh masok...??
ehhh ape plak ni blog aku peduli ape aku nak masok ke..aku nak kluar ke...hahahaaa...apee daaaa...ni aku ade satu cite nak kongsi ..yang xnak kongsi tu xpayah la baca...p jauh2..syuhhhh3...huishh teruk betul aku ni ingat ayam ke...hahaa..soryy ye...nah ambik gule ni main jauh2 ye...(dengan nada lembut)..cite ni aku dapat dari majalah sekolah aku dulu2...saje pegi selongkar balik majalah2 lama dalam almari kt umah aku ni...nasib mak aku dok jeling2 je..xbising..selak punye selak aku terbaca satu cite ni menarik ....kelakar pun ade...haha..korang mesti penah tngok movie Pearl Harbor alaa yang hero dia yang encem2 tu...heroin dia biasa2 je...uwahahaa...satu lagi movie Titanic alaa yg ni kalau korang xtahu memang la korang ni kunor bebenor...alaa cite dia yg kapal yg tengggelam tu..huishh cite tu dah berulang2 je dalam tb...naik jemu aku nengoknye.....jomm2 kite bace cite yang aku kata menarik tu....

( copy paste )
         ________________________________________________________________________


seorang lelaki cina yang melancong ke Hawaii masuk ke dalam sebuah bar dan dia terperanjat kerana Steven Spielberg, pengarah filem terkenal turut berada di dalam bar itu. Sedang lelaki cina itu menikmati minumannye, tiba-tiba Steven Spielberg meluru ke arahnya dan melepaskan satu tumbukan.
       Lelaki cina tersebut bangun semula sambil menjerit kesakitan, dia bertanya " Apsal kau tumbuk aku..??"
       Steven Spielberg menjawab : " Itu sebagai balasan di atas pengeboman Pearl Harbor. Datuk aku mati sebab pengeboman itu."
       Lelaki cina itu menjawab dengan marah : " Aku bangsa cina lah BODOH..!! bukan Jepun. Apa kena mengena dengan Cina plak..?? "
       Pengarah filem itu menjawab : " Aaaaahhh...!! Jepun ke..Cina ke Burma ke..Vietnam ke sume sama saje..!! "

Keadaan yang kecoh menjadi reda selepas itu. Setelah sebotol bir lagi, lelaki cina itu terus meluru dan menumbuk pengarah filem Hollywood itu.

       " Ehhh..!! Apsal kau tumbuk aku..? " tanya Steven Spielberg.
       " Itu sebagai balasan kerana menenggelamkan Titanic. Moyang aku ada dalam kapal itu turut mati ." Balas lelaki cina itu.
       " Hey budak..!! Titanic tenggelam pasal Iceberg la bodoh..!! jerit Steven Spielberg marah.

Dengan selamba lelaki cina itu jawab " Aaahh..!! Iceberg ke..Carlsberg ke...Spielberg ke...korang same je..."


hahaha...nasib kau la Spielberg....

No comments:

Post a Comment