Follow Me

Thursday, November 4, 2010

:: 21 Year Old..?? BeranGan muDa

Assalamualaikum....

hahhh..?? jam menunjukkan kul 12.50am...waduh2 masa ni semua sedang dibuai mmpi2 indah...sambil2 tu kaum indian menyambut perayaan Deepavali...aku plak.....

..........................................
happy besday to you....
happy besday to you...
happy besday to Nurfarahanis 
happy besday to you...~~~ 
..........................................

(selingan kejap dengan lagu selamat hari jadi...hahaha )

tadaaaaaaaa..ni kek saya...made from google...hahahha






besday aku yg ke 21 thun...huhu meriahnye sambut dengan percikan2 bunga api..bukan senang tau org nak sambutkan...hahaha...

Hari ni 5 November ni genap la umo aku yang ke_21..cepat betol mase ni berlalu...dah besau anak pakcik faudzi ngn makcik zarinah ni....uwaaa kirenye aku ni dah tua la....OMG...tp syukur la Allah masih panjang kan umo ku lagi....btw esok xde ape2 kot nak wat...nak calebrate rsenye tak kot...coz esok sumenye buzy... =( tocim la plak....huhuhu....tp xpe ni pun dh happy coz ramai kawan2 wish...msg kt henpon...kt fb...ramai la...kat fb tu dh full dh notification...hahaha..(tipu..tipu..tipu..)  ni dok sibuk ucap terima kasih kt semua org yg wish...terharu plak.....
tapi.......tapi........tapi..........
dalam kegembiraan ade jugak sdihnye...sbbnye sorang kawan aku ni x wish pun kat aku...dia lupaKAH....??? xkan kot...ke dia sje2 je xnak wish....hurmmm...xpe laa mybe dia xde mse kot nak wish.... bulan ni jugak besday kakak aku Ku Hasmida..tp sedihnye dia dah pergi ke Rahmatullah tinggalkan aku ngn kawan2...xsempat dia nak calebrate kan... =(    aku kat sini doakan arwah semoga dicucuri rahmat..Amin...

adessssssss....ape ni sedih2 plak...dah macam drama la plak nak nangis....hapenning2....

ok lah...mata dah ngantok ni..tak daya rsenye nak menaip lagi..kang jauh sangat aku melalut....lgpun xde idea nak sumbangkan...yelaa otak jg stuck dgn bunyi2 mercun2 ni....hahaha...(smpai cmtu skali tu..) wokehh la aku nak jumpe katil aku ngnbantal dah....tadaaaaaa.......ZZZzzzzzZzz...






No comments:

Post a Comment