Follow Me

Monday, August 22, 2011

Azzam Fans Club Buka Puasa

Assalamualaikum...
Hai blogger sume
Ape Kabo...?
hope korang korang sume sihat2 ye...
Puasa tak hari ni...???
hahh..?? sape tak puasa nnti xleh raye... 

Lama sudah aku  xupdate blog... itu tandenye aku agak Bz ye... lalalalalaaa~~
weekend baru ni Azzam Fans Club telah buat Majlis Berbuka Puasa bersama peminat..
macam biasa setiap kali event aku mesti join... so bile dah join ade lah cerita yang aku nak story2 ngn korang sume.... 

Jumaat ambik cuti.. sebab aku punyer bas pukul 10.30am... xcited lah katakan~~ hihihi
yang paling aku tak leh lupe bile aku tersilap turun.. ingat kan pudu.. padahal KL Sentral.. ayookkkk... [al-maklumlah... kite bukan orang Ke'el sebab tu xleh beza mne 1 pudu, mne 1 KL sentral] heheeheee... so xbiasa sangat lah kat situ... 

Pengalaman berada di KL Sentral selama berapa jam ... aku pusing-pusing..turun naik dr tingkat 1 ke tingkat 2.. pastu turun blik... then naik then turun... hampir 3 kali kot aku senaman kaki ... hahahaaa... muke tak leh blah.. buat muke confident je masa tu.. [padahal OMG!!! takutnye mase tu]..... 


Tapi dengan muke confident tu aku memberanikan diri membeli tiket tren... hahahahaa... sebelum nak beli tiket pun satu hal... cari punyer cari kaunter tiket last2 jumpe... Alhamdulillah~~then sampai jugak aku kat rumah *** ... terima kasih jugak kepada yang berkenaan sebab sudi ambik... lalalalaaaa~~ [mood suke]


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V


Harap maklum... 
[hope korang faham ye]
hahahahahaaaa
bagi peluang gambar nak bercerita plak...
































~~ The End.......



3 comments:

  1. aikkk...akk maner gamba akk ngan abg udin...opsssss

    ReplyDelete
  2. marina > camat berpuasa & camat hari raya.. ^_^

    am > gmbar2 ini smua dalam cam akk... gmbr tu bkan dr kamera akk... itu buat simpanan sndiri..huhuhu

    ReplyDelete